relacionats amb l'orientació vocacional i del temps lliure.
Objectius
• Conèixer i utilitzar de manera apropiada la llengua castellana i anglesa per a comprendre i seguir instruccions així com per a expressar-se oralment en l'explicació i descripció de processos.
• Resoldre problemes que requerisquen operacions de càlcul, lògica i geometria aplicats a situacions problema.
• Desenvolupar el gust per la ciència i la tecnologia i participant amb entusiasme en activitats experimentals que afavorisquen l'aprenentatge mitjançant l'aplicació del mètode científic.
• Emprar amb destresa i eficiència els recursos tecnològics al seu abast per a aconseguir dur a terme les tasques proposades.
• Millorar la destresa manual, percepció i creativitat espacial mitjançant la construcció de models reals i simulats.
• Participar en un projecte de treball col·lectiu desenvolupant hàbits de treball individual i d'equip.
• Orientar el temps d'oci cap a l'ús i gaudi dels materials educatius constructius.
https://www.google.com/doodles/celebrating-50-years-of-kids-coding
https://blockly-games.appspot.com/
FEU CLIC DAMUNT DE LA IMATGE PER A JUGAR.
AQUEST ÉS EL PROGRAMA QUE FAREM SERVIR A L'AULA MÉS ASSOVINT
Proposta de treball robòtica últim trimestre curs
2020/21
CEIP RAMÓN LAPORTA
ÚNICAMENT PER ALS SISÉS
Com sabeu hem estat durant els darreres dos cursos aprenent amb
Lego Wedo. Ara és l’hora de posar en pràctica tot ho aprés amb
més creativitat. Endavant!
En què consisteix?
Durant aquestes vacances de Pasqües vull que visites els enllaços
que et deixe baix i què penses en un projecte propi.
Després a l'escola i durant els mesos d'abril i maig t'ajudaré a
portar-lo endavant.
Més tard, al mes de juny tindrás l'oportunitat de desenvolupar-lo tu a
soles com a projecte final.
Sigues creatiu!
RECORDA:
Tot projecte compleix aquest aspectes:
1.- Què vull fer? Respon a la curiositat o a alguna necessitat
Alguna cosa útil? Per exemple una màquina de dibuixar cercles, un
cotxe, unes portes que detecten a les persones i es tanquen o
s'òbriguen...
Algun joc? Robots que caminen , catapultes...
2.- Una vegada tingues la idea hauries de pensar en les peces
necessàries i per suposat simplifica al màxim ja que saps què són
limitades.
3.- No pots oblidar-te de la programació.
El meu consell és que experimentes amb moviments o combinacions
de moviments que hages fet en altres models a classe.
Hauràs de portar els teus propis «apunts» o l’adreça electrònica
necessària que ,mitjançant el navegador de la tablet, podràs consultar.
Tindràs varies sessions de treball per poder fer proves a classe i a
l’última sessió hauràs de fer el muntatge final.
Molt d’ànim!
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.